FAQ

Veel gestelde vragen

Hoelang zit ik aan een abonnement vast?

Net zo eenvoudig als je het abonnement kunt beginnen, kun je het abonnement ook weer beeindigen. Met één muisklik, zonder voorwaarden

Hoe kan ik betalen?

Op het moment dat je kiest voor een betaalde licentie Yoursminc (Basis of volledig), ga je accoord met het maandelijks incasseren van het abonnementsgeld op basis van automatische incasso. Uiteraard wordt deze incasso beeindigd mocht je besluiten je abonnement te beëindigen. E.e.a. is terug te lezen in onze Algemene Voorwaarden

Op welke wijze kan ik ondersteuning krijgen?

Medewerkers van onze service desk helpen je graag verder met al je vragen. Stuur een mailje naar servicedesk@yoursminc.nl en je ontvangt op korte termijn een reactie. Daarnaast is binnen de applicatie een Chat Box beschikbaar waarmee je direct kunt communiceren met de support desk.

Op welke tijden is de support desk beschikbaar?

De support desk is beschikbaar, maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur via servicedesk@yoursminc.nl. Zaterdag en zondag is de service desk gesloten.